Шановні клієнти! На данний момент наш магазин не приймає замовлення з технічних причин. Ви можете відправити ваше замовлення через кошик на сайті та ми зв'яжемося з вами, як тільки наше виробництво знову запрацює. Приносимо вибачення за незручності.

Худі «Фріда Кало»

Склад: 60% бавовна, 40% поліестер.
Фасон: унісекс.
Худі утеплене, з наповнювачем усередині.
Тканина: преміум кулір білого кольору.
Щільність: 280 г/м².
Яскраве та чітке зображення.
749
грн.
Розмір
Якість
Ми використовуємо найкращі тканини для пошиття (преміум кулір виробництво Польша, Україна, США), а також турбуємося про якість нанесенного зображення. Тканина проходить декілька етапів обробки перед тим, як ми наносимо зображення за допомогою технології цифрового друку. Також кожен виготовленний виріб ми пакуємо у незвичайну подарункову коробку і б'ємося об заклад, ви довго будете її роздивлятися :)
Догляд
Рекомендується прати виріб ручним способом або у пральній машині
(делікатний режим при температурі 30 °C, перед пранням у машині виріб потрібно вивернути).
При пранні не використовувати відбілювач.

Прасувати принт обережно з виворітного боку, температура не більше 150 ℃.
Доставка
Доставка можлива через послуги Нової пошти (передплата, накладенний платіж), або самовивіз з нашого офісу у Києві. Виготовлення виробу зазвичай займає від двох до трьох днів. Якщо виготовлення затримається з будь-яких непередбачуванних обставин, ми обов'язково заздалегідь повідомимо вас. Відправка відразу після виготовлення.
Застереження!
Будьте обачливими! При носінні одягу Сінкер можливі наслідки у вигляді:

  1. Запитань від знайомих, що це зображено і де таке взяти.
  2. Дивних поглядів перехожих при вигляді вас у виробі.
  3. Збільшення загальної кількості знань.
  4. Підвищення інтелекту.
  5. Частого вдавання до аналізу навколишнього світу
«Я пишу автопортрети, тому що я так часто буваю на самоті і тому що я людина, яку я знаю найкраще».
Фріда Кало де Рівера (19071954) — мексиканська художниця, найбільш відома автопортретами. Мексиканська культура і мистецтво народів доколумбової Америки зробили помітний вплив на її творчість. Художній стиль Фріди Кало іноді характеризують як наївне мистецтво або фолк-арт. Основоположник сюрреалізму Андре Бретон зараховував її до сюрреалістів. Після автоаварії у вісімнадцятирічному віці, Фріда була рік прикута до ліжка. Саме після трагедії вона вперше попросила у батька пензлі і фарби. Для Фріди зробили спеціальний підрамник, що дозволяв писати лежачи. Під балдахіном ліжка прикріпили велике дзеркало, щоб вона могла бачити себе. Першою картиною був автопортрет, що назавжди визначило основний напрямок творчості.
Найвідоміші картини
Дві Фріди, 1939
Зламана колона, 1944
Self-Portrait with Thorn Necklace and Hummingbird, 1940
Henry Ford Hospital, 1932
У роботах Фріди Кало помітно дуже сильний вплив народного мексиканського мистецтва, культури доколумбових цивілізацій Америки. Її творчість насичене символами і фетишами. Однак в ньому помітно і вплив європейського живопису — в ранніх роботах виразно проявилася захопленість Фріди, наприклад, Боттічеллі. Великий вплив на стиль живопису Фріди Кало надав її чоловік, художник Дієго Рівера.

Фріда Кало з чоловіком Дієго Рівера.
Незважаючи на повну болю і страждань життя, Фріда Кало мала живу, розкуту екстравертивну натуру, і її щоденна мова була всіяна лайкою. Бувши шибеником в юності, вона не втратила свого запалу в пізні роки. Кало багато курила, в надлишку вживала спиртні напої (особливо текілу), була відкритою бісексуалкою, співала непристойні пісні та розповідала гостям своїх диких вечірок настільки ж непристойні жарти.

Саме тоді, коли Фріда здобула визнання у власній країні, її здоров'я і далі погіршувалося, а операція з підтримки хребта завершилася невдачею. Її картини того періоду, «Зламана колона» (1944), «Без надії» (1945), «Дерево надії, стій прямо!» (1946) і «Поранений олень» (1946), віддзеркалюють погіршення стану її здоров'я. В останні роки вона малювала здебільшого натюрморти, у яких зображувала фрукти і овочі з політичними символами, як-от прапори й голуби. Її непокоїла власна здатність зображувати свої політичні переконання. Вона заявляла: «Досі мені вдавалося просто чесно виражати власне «я»… З усіх сил я повинна боротися, щоб впевнитися, що та крихта позитиву, яку дозволяє зробити моє здоров'я, також приносить користь Революції, яка є єдиною причиною для того, щоб жити». Вона змінила стиль живопису: її мазки, до того часу витончені й акуратні, стали тепер швидшими, використання кольору стало більш рвучким, а загальний стиль – напруженішим і гарячковішим.

У квітні 1953 року фотографка Лола Альварес Браво організувала першу персональну виставку робіт Фріди у Галереї сучасного мистецтва, бо розуміла, що Фріді залишилося недовго жити.Спочатку художниця була не в змозі відвідати її відкриття, оскільки лікарі призначили їй суворий постільний режим. Рішенням Фріди стало те, що вона наказала, щоби її ліжко з балдахіном перевезли з дому до галереї. На подив гостей, її привезли в кареті швидкої допомоги й перенесли в ліжко на ношах, де вона залишалася протягом усієї вечірки.Ця виставка стала віховою культурною подією в самій Мексиці, а також висвітлювалась у мейнстрімових ЗМІ в усьому світі.Того ж року п'ять фрідиних картин включили у виставку мексиканського мистецтва в лондонській галереї Тейт.

Незламна, екстравагантна та занадто талановита… Фріда Кало.