Шановні клієнти! На данний момент наш магазин не приймає замовлення з технічних причин. Ви можете відправити ваше замовлення через кошик на сайті та ми зв'яжемося з вами, як тільки наше виробництво знову запрацює. Приносимо вибачення за незручності.
— Я все розумію, але як одяг та ерудиція можуть бути пов'язані?

— Рєбята, ви справді думаєте, що зображення з Вікіпедії буде хтось носити?

— Ніхто не буде читати опис до товару «Потрібні 2 хромосоми».

— Нє, ваш одяг — досить локальна тєма, таке носить не буду.


— Ейнштейн та Едісон — це, конєшно, круто, але я хочу футболку з Бєршки чи Зари.

— А я хочу футболку зі смішною грою слів та кумедним принтом.

Про що магазин «Сінкер»?

Людина з давніх часів відрізнялася цікавістю, їй подобалося вивчати навколишній світ. З часів появи першого Homo Sapiens близько 150 тисяч років тому і до нині в людському розумі оселилися думки. Людина думає, отже розвивається, а розвиток сприяє прогресу та еволюції.

Фізика допомагає людині зрозуміти закони природи, хімія — розібратися в атомно-молекулярних структурах, історія — не допускати помилок минулого, математика — керуватися логікою. Музика допомагає людині відчувати досвід, якого вона ще не набула, образотворче мистецтво допомагає побачити світ іншої людини своїми очима. Технології допомагають людині краще і швидше вивчати все навколо, психологія та нейробіологія — розуміти свою природу.
На перший погляд одяг «Сінкер» — це складні для розуміння принти та суто інтелектуальний «напрям» у зображеннях. Та одяг «Сінкер» був створений не просто для того, щоб здивувати незвичайними принтами та ідеями. «Сінкер» створений насамперед для того, щоб ще раз нагадати кожному, наскільки багатограний, складний, цікавий навколишній світ та скільки в цьому світі незвичного й загадкового.

Задача «Сінкера» — відкрити нове та незвідане для кожного, зламати стереотипні рамки про те, яким має бути стильний і сучасний одяг. Кожен раз, коли ми бачимо щось нове та незвичне для нас, ми знаходимо для цього своє пояснення.

Наше завдання не тільки здивувати, а потім пояснити, наше завдання — рефлексувати, спостерігати, розвивати, думати, вивчати, винаходити, знаходити, змінювати.

Бути кмітливим завжди в тренді

Не буде зайвою відвертість, тому ми впевнено кажемо, що акцентуємо увагу на клієнті. Клієнт — це головне. СПРАВДІ ГОЛОВНЕ. Не важливо, чим конкретно Ви цікавитеся — наукою, музикою, кінематографом, спортом. Неважливо, якою мовою Ви спілкуєтеся — російською, українською, англійською (та хоть клінгонською нам пишіть!) — ми хочемо бути спільнотою. Чесною, відкритою, з різними поглядами. (Цей текст означає, що ми з ніг до голови клієнтоорієнтовні, так шо звертайся до нас, якщо в тебе поганий настрій або ти посварився з сусідом :Р).

Ми цікаві і небайдужі, адже цікавість не є пороком. Навпаки, вона — рушійна сила людського прогресу.