Шановні клієнти! На данний момент наш магазин не приймає замовлення з технічних причин. Ви можете відправити ваше замовлення через кошик на сайті та ми зв'яжемося з вами, як тільки наше виробництво знову запрацює. Приносимо вибачення за незручності.

Світшот «Альфред Гічкок»

Склад: 85% бавовна, 15% поліестер.
Фасон: унісекс.
Світшот утеплений, з наповнювачем усередині.
Тканина: преміум кулір білого кольору.
Щільність: 280 г/м².
Яскраве та чітке зображення.
649
грн.
Розмір
Якість
Ми використовуємо найкращі тканини для пошиття (преміум кулір виробництво Польша, Україна, США), а також турбуємося про якість нанесенного зображення. Тканина проходить декілька етапів обробки перед тим, як ми наносимо зображення за допомогою технології цифрового друку. Також кожен виготовленний виріб ми пакуємо у незвичайну подарункову коробку і б'ємося об заклад, ви довго будете її роздивлятися :)
Догляд
Рекомендується прати виріб ручним способом або у пральній машині
(делікатний режим при температурі 30 °C, перед пранням у машині виріб потрібно вивернути).
При пранні не використовувати відбілювач.

Прасувати принт обережно з виворітного боку, температура не більше 150 ℃.
Доставка
Доставка можлива через послуги Нової пошти (передплата, накладенний платіж), або самовивіз з нашого офісу у Києві. Виготовлення виробу зазвичай займає від двох до трьох днів. Якщо виготовлення затримається з будь-яких непередбачуванних обставин, ми обов'язково заздалегідь повідомимо вас. Відправка відразу після виготовлення.
Застереження!
Будьте обачливими! При носінні одягу Сінкер можливі наслідки у вигляді:

  1. Запитань від знайомих, що це зображено і де таке взяти.
  2. Дивних поглядів перехожих при вигляді вас у виробі.
  3. Збільшення загальної кількості знань.
  4. Підвищення інтелекту.
  5. Частого вдавання до аналізу навколишнього світу
А тепер трохи історії ...
Альфред Джозеф Гічкок (18991980) — британський і американський кінорежисер, продюсер, сценарист. Гічкок — кінорежисер, творчість якого перш за все пов'язано з жанром «трилер» (від англ. Thrill — «тремтіння») і з поняттям «саспенс» (від англ. Suspense — «напруга, невизначеність»). Гічкок умів майстерно створювати в своїх фільмах атмосферу тривожної невизначеності, сторожкого очікування, передчуття чогось жахливого.
Кадр із фільму «Психо», 1960 рік.
Після цього фрагменту із фільму, ти будеш боятися звуків скрипки більш за все на світі :О.
У 1920 році Гічкок почав працювати на кіностудії електриком. Незабаром він став художником відділу реклами. У тому ж 1920 році Альфред влаштовується працювати дизайнером титрів в кінокомпанію Famous Players-Lasky. Спочатку в його завдання входило малювання карток з іменами акторів для титрів, потім він став складати сценарії та асистувати режисерам. У 1926 році він зняв перший трилер «Квартирант». У 1926 році зняв фільм «Гірський орел», який не зберігся і внесений до списку 75 найбільш розшукуваних Британським інститутом кіно фільмів (за важливістю стоїть на першому місці), причому на сайті британського кіноінституту зазначається: «Це щось на зразок Святого Грааля для істориків кінематографа».

Гічкок відомий також своїми камео. Він обожнював з'являтися в епізодах своїх фільмів: чи в образі перехожого, чи в образі вуличного роззяви. Він з'являвся майже у всіх своїх пізніх фільмах. Загалом, Гічкок (особливо в пізні роки) прагнув створити навколо себе містичну атмосферу, оточував себе ореолом таємничості.

На фото нижче камео Гічкока із стрічки "Птахи", 1963. Режисер виходить із зоомагазину з двома новими собаками.
Режисер відрізнявся педантичною підготовчою роботою, детальним опрацюванням сюжету, характерів, художнього оформлення. Інгрід Бергман, характеризуючи його методи роботи писала: «Його режисерська пишність полягає в умінні все підготувати заздалегідь. Немає нічого такого, чого б він не знав про свій фільм ще до того, як почне його знімати. Кожен штрих, кожен елемент декорації він спочатку готує в мініатюрі будинку, а потім вже відтворює в студії. Йому не завжди навіть треба дивитися в об'єктив, він говорить: «Я знаю, як це виглядає». Я не знаю жодного режисера, який працював би так, як він».