Шановні клієнти! На данний момент наш магазин не приймає замовлення з технічних причин. Ви можете відправити ваше замовлення через кошик на сайті та ми зв'яжемося з вами, як тільки наше виробництво знову запрацює. Приносимо вибачення за незручності.

Худі «Стів Джобс»

Склад: 60% бавовна, 40% поліестер.
Фасон: унісекс.
Худі утеплене, з наповнювачем усередині.
Тканина: преміум кулір білого кольору.
Щільність: 280 г/м².
Яскраве та чітке зображення.
749
грн.
Розмір
Якість
Ми використовуємо найкращі тканини для пошиття (преміум кулір виробництво Польша, Україна, США), а також турбуємося про якість нанесенного зображення. Тканина проходить декілька етапів обробки перед тим, як ми наносимо зображення за допомогою технології цифрового друку. Також кожен виготовленний виріб ми пакуємо у незвичайну подарункову коробку і б'ємося об заклад, ви довго будете її роздивлятися :)
Догляд
Рекомендується прати виріб ручним способом або у пральній машині
(делікатний режим при температурі 30 °C, перед пранням у машині виріб потрібно вивернути).
При пранні не використовувати відбілювач.

Прасувати принт обережно з виворітного боку, температура не більше 150 ℃.
Доставка
Доставка можлива через послуги Нової пошти (передплата, накладенний платіж), або самовивіз з нашого офісу у Києві. Виготовлення виробу зазвичай займає від двох до трьох днів. Якщо виготовлення затримається з будь-яких непередбачуванних обставин, ми обов'язково заздалегідь повідомимо вас. Відправка відразу після виготовлення.
Застереження!
Будьте обачливими! При носінні одягу Сінкер можливі наслідки у вигляді:

  1. Запитань від знайомих, що це зображено і де таке взяти.
  2. Дивних поглядів перехожих при вигляді вас у виробі.
  3. Збільшення загальної кількості знань.
  4. Підвищення інтелекту.
  5. Частого вдавання до аналізу навколишнього світу
«Залишайтесь голодними, залишайтесь безрозсудними».
Стів Джобс (1955—2011) — американський підприємець, винахідник і промисловий дизайнер, який отримав широке визнання як піонер ери інформаційних технологій. Один із засновників, голова ради директорів і CEO корпорації Apple. Один із засновників і CEO кіностудії Pixar. Джобс отримав суспільне визнання і ряд нагород за наданий вплив на індустрію технологій і музики. Його часто називають «візіонером» і навіть «батьком цифрової революції». Джобс був блискучим оратором і вивів презентації інноваційних продуктів на новий рівень, перетворивши їх в захопливе шоу. Його легко впізнавана фігура в чорній водолазці, потертих джинсах і кросівках оточена своєрідним культом.

В кінці 1970-х років Стів і його друг Стів Возняк розробили один з перших персональних комп'ютерів, що володів великим комерційним потенціалом. Комп'ютер Apple II став першим масовим продуктом компанії Apple, створеної з ініціативи Стіва Джобса. Пізніше Джобс побачив комерційний потенціал графічного інтерфейсу, керованого мишею, що призвело до появи комп'ютерів Apple Lisa і, рік по тому, Macintosh (Mac).


Перший продукт компанії Apple, мав назву Apple I і був проданий у вигляді зразкової плати, не мав базових функцій, як клавіатура, монітор і корпус. Власник цього апарата додав клавіатуру і дерев'яний корпус.
"Think Different" (укр. Думай інакше) — рекламний слоган компанії Apple Inc., створений в 1997 році. Використовувався в телевізійній і друкованій рекламі, а також в телевізійних промоакціях продукції Apple. Здавалося, слоган обіграє відомий девіз IBM «Think», придуманий Томасом Уотсоном для IBM, прямого конкурента Apple на ринку ПК. Гасло компанії служило для того, щоб більш явно оскаржити споживачів, які вважали за краще купувати IBM-сумісні ПК, ніж продукцію Apple.
«Хвала – безумцям! Бунтарям, баламутам, невдахам; тим, хто завжди недоречно і невпопад. Тим, хто бачить світ інакше…
Вони не дотримуються правил. Сміються над устоями. Можна цитувати їх, сперечатися з ними, прославляти або проклинати їх. Але тільки ігнорувати їх неможливо.
Адже вони несуть зміни! Штовхають людство вперед. І нехай говорить хтось: безумці, ми говоримо: генії. Адже тільки безумець вірить, що може змінити світ, – і тому змінює його».
Повний текст рекламного слогану «Think different»